Dušan Houdek

Nechte prominentům jejich cejchy

A nemám teď na mysli známky blahobytu, které se na některých politicích, zejména komunální úrovně, projevují úměrně délce jejich mandátu. Mám na mysli cejch, jako „neodstranitelné označení osob, věcí nebo dobytka“. Takové je, zjednodušeně popsáno, vysvětlení významu tohoto slova ve Wikipedii.

8.4.2011 v 9:45 | Karma: 16,36 | Přečteno: 805x | Diskuse| Společnost

Dušan Houdek

Šťastné Vánoce a nechte Paroubka i Topolánka před Vaším prahem!

Ne, dneska by to opravdu asi chtělo nechat ty dva pány a jejich pohůnky svému osudu. Na nic je nepotřebujeme, potřebují oni nás. Bez nás jsou nezaměstnaní. Nejenom oni, ale celá ta politická elita. Nenechte si kazit sváteční náladu (měla-li možnost se k Vám dostavit) někým, kdo za to nestojí.

24.12.2008 v 15:11 | Karma: 12,66 | Přečteno: 1006x | Diskuse| Společnost

Dušan Houdek

Nákupní horečka

Chtěl jsem včera dopoledne nakoupit nějaké běžné potraviny, ale zapomněl jsem, že je Zlatá neděle. Zůstal jsem v klidu. Média v minulých dnech informovala o tom, že vzhledem k finanční krizi je možné letos v předvánočním čase očekávat výrazný pokles zákazníků. Že bude problém jsem pochopil, když jsem přijížděl k parkovišti. Nebylo kam postavit auto. Finanční krize se zřejmě ještě nedostavila k těm, kteří jezdí autem.

22.12.2008 v 11:00 | Karma: 18,41 | Přečteno: 1369x | Diskuse| Společnost

Dušan Houdek

Zákaz žárovek v EU již od roku 2009!

Už příští rok skončí 100 W, další rok 60 W a do 4 let všechny ostatní klasické žárovky!

8.12.2008 v 22:59 | Karma: 22,02 | Přečteno: 2416x | Diskuse| Společnost